ازن ژنراتور ازن ژنراتور .

ازن ژنراتور

ارتقا CTR و خريد سرچ گوگل با كليك

سفارش و خريد سرچ گوگل تجاري

(تاثير فوق العاده سريع و انفجار CTR - بدون ريسك طبيعي ارگانيك - جستجو كاربران ايراني از گوگل فارسي در موبايل يا دسكتاپ يا هر دو)
مناسب ارتقا فوري جايگاه عبارات كليدي سايت هاي بين صفحه 20 تا رديف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامي كلمات پررقابت 200 ثانيه اي تضميني

انفجار ctr

جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست . Google ميداند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد. با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد. فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .
اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.
نكته: در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها بصورت پيش فرض از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر بعد از كليك تا لحظه خروج از سايت 200 ثانيه باشد.
 
لينك سفارش جهت انفجار ctr تك تك عبارات كليدي سايت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۱۹ توسط:عاطفه موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: ارتقا ctr،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۲۴ توسط:عاطفه موضوع: نظرات (0)

ازن ژنراتور

ازن چيست؟

همانطور كه مي دانيد ، ازن يك گاز است. مولكول ازن سه اتم اكسيژن (O 3 )، بر خلاف اكسيژن موجود در هوا است كه به زندگي به اين سياره (O 2 ). ازن قدرتمند است زيرا اتم اكسيژن اضافي مي تواند به راحتي فرار كرده و به مواد ديگر متصل شود. اين كيفيت بسيار واكنش پذير مي تواند به طور بالقوه تركيب شيميايي برخي مواد موجود در هوا را تغيير داده و در صورت تنفس سلول هاي ما را تحت تأثير قرار دهد.

وقتي اصطلاح "ازن" را مي شنويد ، ممكن است به فكر لايه ازن بيفتيد كه از تمام اشعه ماورا UV بنفش خورشيد محافظت مي كند. اين ازن "خوبي" است كه در استراتوسفر هوا ساز وجود دارد. اما ازن در سطح زمين "بد" است زيرا براي سلامتي خطرناك است و توسط EPA به عنوان يك آلاينده هوا طبقه بندي مي شود. ازن در سطح زمين با اثر متقابل نور خورشيد با برخي مواد شيميايي كه به محيط زيست منتقل مي شوند ، از جمله ميزان انتشار گازهاي گلخانه اي خودروها و گياهان ، در طبيعت ايجاد مي شود. همچنين هنگام برخورد صاعقه ايجاد مي شود ، به همين دليل است كه پس از طوفان ممكن است بوي ازن بدهيد . ازن ، چه خالص باشد و چه با ساير مواد شيميايي مخلوط شود ، مي تواند براي سلامتي مضر باشد. ازن مولكولي است كه از سه اتم اكسيژن تشكيل شده است. دو اتم اكسيژن مولكول اصلي اكسيژن را تشكيل مي دهند - اكسيژن تنفسي كه براي زندگي ضروري است. سومين اتم اكسيژن مي تواند از مولكول ازن جدا شده و دوباره به مولكول هاي مواد ديگر متصل شود و در نتيجه تركيب شيميايي آنها را تغيير دهد. اين توانايي واكنش با ساير مواد است كه اساس ادعاهاي توليدكنندگان است. توليد ازن در طبيعت به دو روش انجام مي‌گردد كه عبارتند از: اشعه ماوراء بنفش خورشيد و رعد و برق. لايه ازن از طريق اشعه ماوراء بنفش خورشيد به وجود مي‌آيد. اساس كار دستگاه ازن ساز نيز مي‌تواند نور uv و يا ولتاژ بالا باشد. در روش UV با تاباندن لامپ‌هاي UV به اكسيژن ورودي داخل راكتور، ازن توليد مي‌گردد. اين روش ابتدايي‌ترين روش توليد ازن مي‌باشد. در روش تخليه الكتريكي، دو الكترود با اختلاف ولتاژ بالا تعبيه مي‌گردد. اكسيژن از بين اين دو الكترود گذر مي‌كند. بين اين دو الكترود قوس الكتريكي به وجود مي‌آيد و مولكول‌هاي اكسيژن به ازن تبديل مي‌گردند.

روش تخليه الكتريكي از دو جهت نسبت به روش ماوراء بنفش برتري دارد. اول آنكه در روش ماوراء بنفش، مي‌بايست به صورت دوره‌اي لامپ‌هاي UV تعويض گردد و اين موضوع هزينه‌ي جاري زيادي را بر مصرف‌كننده تحميل مي‌كند. ضمن آنكه حسن دستگاه‌هاي ازن ساز به كاهش هزينه‌هاي جاري و عدم نياز به اپراتور و … است. دومين دليل برتري روش تخليه الكتريكي كه از دليل اول مهم‌تر است، نسبت ازن به اكسيژن در خروجي دستگاه ازن‌ساز است. هر چه خلوص ازن در خروجي دستگاه بيشتر باشد، ميزان حلاليت آن در آب نيز افزايش مي‌يابد. به عنوان مثال با افزايش ميزان خلوص از 1 درصد به 10 درصد، ميزان حلاليت ازن در آب 6 برابر مي‌شود.ازن ژنراتور براي هوا سازي هم هست.


 

ازن ژنراتورچيست؟
ازن ژنراتور، كه به آنها ماشين هاي ازن نيز گفته مي شود ، دستگاه هايي هستند كه ازن توليد مي كنند و عمداً گاز ازن توليد مي كنند. وقتي به عنوان دستگاه تصفيه هوا براي استفاده در فضاهاي اشغال شده در فضاي داخلي فروخته مي شود ، براي ايمن و موثر بودن به بازار عرضه مي شود (البته اين ادعاها عموماً نادرست هستند). اگرچه ازن محصول جانبي اين يونيز كننده ها است و تمايل به توليد آن در سطح پايين تري نسبت به ازن ژنراتوراست ، دولت فدرال يك فرآيند تنظيم دقيق تر را براي هر دستگاه تصفيه هوا كه ازن توليد مي كند ، چه به صورت عمدي و چه به عنوان يك محصول جانبي هوا ساز، آغاز كرد. دستگاه ازن ساز براي توليد ازن به كار مي رود.


 

 
ازن ژنراتور چگونه كار مي كنند؟
 

ازن ژنراتوربار الكتريكي را به هوايي كه از آن عبور مي كند وارد مي كنند. اين برخي از اتم هاي اكسيژن طبيعي را به اتم هاي منفرد ناپايدار تقسيم مي كند كه با ساير مولكول هاي O2 پيوند مي يابند و تشكيل O3 مي دهند.

ازن ژنراتوربا تجزيه مولكول هاي اكسيژن (O 2 ) به اتم هاي منفرد ، ازن توليد مي كنند و سپس به ساير مولكول هاي اكسيژن موجود در هوا متصل مي شوند و ازن ايجاد مي كنند:

تخليه تاج خاموش: اين دستگاه ها با تقسيم مولكول هاي معمولي اكسيژن موجود در هوا به اتم هاي منفرد از تخليه الكتريكي براي توليد ازون استفاده مي كنند. سپس اين اتم ها به ديگر مولكول هاي O2 موجود در هوا وصل مي شوند تا ازن (O3) تشكيل شوند.

تخليه تاج، تخليه الكتريكي است كه در اثر يونيزه شدن مايعات مانند هواي اطراف يك هادي با ولتاژ بالا ايجاد مي شود. اين منطقه محلي را نشان مي دهد كه در آن هوا (يا مايعات ديگر) دچار شكستگي الكتريكي شده و رسانا شده است و به اين ترتيب شارژ مي شود كه بطور مداوم هادي را درون هوا نشت كند. تاج در مكانهايي اتفاق مي افتد كه قدرت ميدان الكتريكي (شيب بالقوه) اطراف يك هادي از مقاومت دي الكتريك هوا بيشتر است. غالباً به عنوان درخشش مايل به آبي در مجاورت هواي فلزهاي اشاره شده با ولتاژ زياد ديده مي شود و با همان خاصيت لامپ تخليه گاز ، نور را منتشر مي كند.

 

پرتوهاي فرابنفش: اين روند توليد ازون شبيه به نحوه تقسيم اشعه ماوراء بنفش خورشيدO2براي تشكيل اتم هاي اكسيژن مجزابراي هوا ساز است. به گفته InterNACHI ، اين فرآيند نسبت به تخليه تاج كارايي كمتري دارد.

 

ازن ساز چه كاربردي دارد؟

ازن بر اساس اكسيدكنندگي عمل مي‌كند. مولكول ازن به دليل ناپايداري داراي خاصيت اكسندگي قوي مي‌باشد. زيرا اتم اكسيژن نوزاد علاقه ­مند است عدد اكسايش خود را دو واحد كاهش دهد و در نتيجه ديگر مولكول‌ها را اكسيد مي‌كند. ازن مي‌تواند بو و ميكروارگانيزم‌هايي چون ويروس، قارچ و باكتري را اكسيد كند.اين ويژگي ازن باعث شده كه از آن به عنوان ماده‌اي براي تصفيه در زمينه‌هاي مختلفي چون تصفيه فاضلاب شهري، تهيه آب آشاميدني، صنايع غذايي، صنايع كاغذ و نساجي استفاده شود. مهم­ترين فايده ازن ويژگي تميز بودن آن است، زيرا مواد را اكسيد مي‌كند بطوريكه تقريبا محصول جانبي هوا ساز توليد نمي‌كند. از طرفي ازن داراي بوي قابل تشخيصي است و از اين رو غلظت‌هاي خيلي كم آن نيز قابل درك است و اين باعث ايمني كاركرد با ازن مي‌شود.

 

پاك كننده هاي هواي توليد كننده ازن چيست؟
"تصفيه كننده هاي هوا" داخلي يا پاك كننده هاي هوا كه از عمد ازن منتشر مي كنند ، اغلب "ازن ساز" ناميده مي شوند. توليد كنندگان گاهي اوقات ازن را به طور نامناسب "اكسيژن فعال" ، "اكسيژن فوق العاده" يا "اكسيژن انرژي پذير" مي نامند ، و اين ازن يك نوع سالم است. اكسيژن. از آنجا كه ازن با برخي از مولكول هاي ديگر واكنش نشان مي دهد ، توليد كنندگان ادعا مي كنند كه ازن توليد شده توسط اين دستگاه ها مي تواند هوا را تصفيه كرده و ذرات معلق در هوا ، مواد شيميايي ، كپك ، ويروس ها ، باكتري ها و بوها را از بين ببرد. با اين حال ، ازن فقط تا حدي در تميز كردن هوا وقتي از آن در سطح بسيار بالا و ناامن استفاده مي شود كه خطر جدي براي سلامتي دارد.

پاك كننده هاي هوا كه از يونيزرها و رسوب دهنده هاي الكترواستاتيك استفاده مي كنند انواع ديگري از دستگاههايي هستند كه ازن منتشر مي كنند ، اما اين كار را به عنوان محصول جانبي طراحي و عملكرد آنها انجام مي دهند. اين دستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه ذرات موجود در هوا را به صورت الكتريكي شارژ كرده و باعث اتصال آنها به سطوح اتاق مانند ديوارها يا كف ها مي شوند. ازن از طريق فرآيند شارژ آزاد مي شود ، اگرچه اين دستگاه ها معمولاً ازن بيشتري نسبت به ازن ژنراتورساطع مي كنند.

 


آيا  ازن ساز در پاكسازي هوا موثر هستند؟
برخي از دستگاه ها با ادعاي تبليغاتي مبني بر از بين بردن ويروس ها ، باكتري ها ، كپك ها و ساير آلاينده هاي بيولوژيكي و از بين بردن آلاينده هاي شيميايي و بوها به بازار عرضه مي شوند. با اين حال ، وقتي غلظت ازن زير استانداردهاي بهداشتي باشد ، آلاينده هاي بيولوژيكي را به طور موثري از بين نمي برد. ازن همچنين ذرات (به عنوان مثال گرد و غبار و گرده ها) را از هوا پاك نمي كند ، از جمله ذرات مسئول بيشتر آلرژي ها. ازن توليد شده توسط دستگاه هاي تصفيه هوا در حذف آلاينده هاي شيميايي كار چنداني نمي كند. در حقيقت ، مشخص شده است كه ازن با مواد شيميايي موجود در هوا واكنش نشان مي دهد و باعث ايجاد آلاينده هاي سمي اضافي مي شود ، به ويژه از جمله فرمالدئيد و ذرات فوق ريز. برخي از مصرف كنندگان دستگاه هاي تصفيه هوا را براي از بين بردن بوها خريداري مي كنند.شواهد علمي وجود دارد كه غلظت ازن زير استانداردهاي بهداشتي در از بين بردن بسياري از مواد شيميايي ايجاد كننده بو موثر نيست. ازن همچنين شناخته شده است كه باعث از بين رفتن حس بويايي مي شود. اين لباس نه تنها باعث از بين بردن بو مي شود بلكه مي تواند اثر خطرناكي در كاهش توانايي فرد در تشخيص سطح بالاي ازن داشته باشد. برخلاف وضعيت هوا ، ازن مي تواند با موفقيت براي تصفيه آب در برخي از كاربردها مورد استفاده قرار گيرد. اين به اين دليل است كه مي توان از سطح بالاي ازن در آب استفاده كرد ، بيشتر ازن در آب واكنش نشان مي دهد و افراد به طور معمول در هنگام استفاده از ازن حضور ندارند.در برخي از كاربردها مي توان از اوزون براي تصفيه آب با موفقيت استفاده كرد. اين به اين دليل است كه مي توان از سطح بالاي ازن در آب استفاده كرد ، بيشتر ازن در آب واكنش نشان مي دهد و افراد به طور معمول هنگام استفاده از ازن حضور ندارند.در برخي از كاربردها مي توان از اوزون براي تصفيه آب با موفقيت استفاده كرد. اين به اين دليل است كه مي توان از سطح بالاي ازن در آب استفاده كرد ، بيشتر ازن در آب واكنش نشان مي دهد و افراد به طور معمول در هنگام استفاده از ازن حضور ندارند.

 


توليد كننده هاي ازن چه مقدار ازن توليد مي كنند؟
ازن ساز مي توانند چندين برابر بالاتر از استانداردهاي بهداشتي 1 ساعته و 8 ساعته ايالت خارج از كشور به ترتيب 90 قسمت در ميليارد (ppb) و 70 ppb توليد كنند. بسياري از ژنراتورهاي تجاري ازن در هر ساعت كاركرد بيش از 5000 ميلي گرم ازن از خود ساطع مي كنند كه مي تواند منجر به سطح ناسالم ازن در هواي داخلي شود.

 

 

نتيجه گيري سازمان حفاظت محيط زيست در مورد اثربخشي

EPA از يك بررسي تحقيقات علمي نتيجه گرفت كه در غلظت هايي كه با استانداردهاي بهداشت عمومي مطابقت دارند ، ازن در از بين بردن آلودگي هاي هواي داخل خانه بسيار موثر نيست.

 

 

آيا توليد كننده هاي ازن مي توانند بو را از بين ببرند؟

با اين حال ، شواهد در مورد اينكه آيا توليد كنندگان ازن مي توانند بيشتر بوها را از هوا پاك كنند ، مخلوط شده است. همانطور كه در بالا ذكر شد ، ازن ژنراتورممكن است براي گازها ، يعني تركيبات آلي فرار (VOC) ، به هيچ وجه كارآمد عمل نكنند ، زيرا صدها سال طول مي كشد تا اين فرآيند انجام شود.

اقدامات احتياطي ايمني ازن ژنراتورچيست؟
در بسياري از مواقع ، اگر از ازن ژنراتوراستفاده شود ، براي تميز كردن تجاري در هتل ها ، اتومبيل ها و غيره استفاده مي شود. بسياري از هتل ها دقيقاً قبل از ورود مهمان هاي جديد از آنها در داخل يك اتاق استفاده مي كنند كه به دليل باقي مانده ازن كه در هوا معلق است ، مي تواند مضر باشد. توليدكنندگان اوزن ژنراتور توصيه مي كنند كه فقط توسط افراد متخصص آموزش ديده براي از بين بردن بو استفاده شود و ابتدا بايد تمام مراحل ديگر مانند پاكسازي محل و از بين بردن هرگونه منبع بو وجود داشته باشد.

براي مشاهده بيشتر به سايت ناب زيست مراجعه كنيد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۳:۱۰ توسط:عاطفه موضوع: نظرات (0)